About me now

(Ni apploderar)

Tack, det känns riktigt bra att vara tillbaka i rampljuset. Vi lever!

Dock är saker och ting lite annorluna för tillfället. Amandalito befinner sig just nu i Melbourne och söker med ljus och lykta efter ett jobb, och jag hamna i Byron efter en två timmar lång flygritt! Så nu strövar vi på Australiens marken alena. Detta pga ett val jag gjorde då jag kände att jag behövde samla mig själv och se hur jag klara ensamlivet. Eftersom jag inte har någon att prata med, stora som små saker, så kommer jag ha denne bloggis som ett litet bollplank. Ni vet när man ser någon rolig skylt eller kommer på världens bästa skämt, sånt kommer jag bjuda på. Och hur jag lyckas leva på ynka 5 svenska kronor om dagen..

Så välkommen tillbaka! :D


P.s har ni några jobbtips åt min gifta hälft, skriv gärna i komment!


Kommentarer
Postat av: Kidet

HEJA!

2010-11-14 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0