That´s just the way it is


Okej gott folk. Att jag och Amanda inte är på samma ställe för tillfället verkar har förvånat och förbryllat många. Så jag tänkte att det skulle vara bra med en liten förklaring av varför det är som det är;

Jo, jag (Johanna) har inte varit mig själv på senaste. Jag har varit sur och negativ och har tvivlat starkt på mig själv som människa. Har känt mig väldigt vilsen. Detta har självklart inte varit så roligt för mina medresenärer som tappert har kämpat med att få mig på bättre humör. Men för att inte dra ner dem i min skit så beslutade jag att åka iväg själv på någon slags "finna mig själv"-tripp. Det enda stället som jag trodde skulle få mig på bättre tankar, och där jag känner mig hemma, är Byron Bay. Det blev ett ganska spontant beslut och några dagar senare flög jag hit från Melbourne.

Så bara för att klargöra att vi inte är ovänner eller har något som helst otalat med varandra. Vi gifte oss faktiskt dagen efter jag åkte för att bevisa vår kärlek.





/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0